Zprávy
[Zpět]
Generálním partnerem Extraligy je pivovar Zubr.
Zástupci všech extraligových klubů se sešli, aby jim v areálu pivovaru v Přerově bylo oznámeno, že generálním partnerem Extraligy se stává pivovar ZUBR. Smlouva byla mezi ČSH a pivovarnickou společností podepsána na 2 roky, tj. do konce sezóny 2008/2009...
Součástí oficiálního oznámení bylo
vystoupení předsedy Českého svazu házené Jaroslava Chvalného a zástupce vedení
pivovaru ZUBR, ve kterém oba pánové vysvětlily, jaký význam má spojení
vrcholového sportu a známého pivovaru – tedy spojení házená a ZUBR.
Po
slavnostním obědě měli všichni přítomní možnost prohlídky pivovaru v Přerově.
Pokud bychom měli zmínit něco málo z historie pivovarnictví v Přerově, tak
například to, že právo vařit pivo dostal Přerov ve 13.století, kdy se stal také
královským městem, přičemž první písemné údaje o přerovském pivovaru pocházejí z
konce 15.století. V roce 1872 byl založen ‾První moravský akciový pivovar se
sladovnou v Přerově“, který během čtvrtstoletí vyrostl ve třetí největší pivovar
na Moravě a dokázal tak navázat na staleté tradice přerovského pivovarnictví.
Svým objemem výroby se pivovar ZUBR dlouhodobě pohybuje okolo 10. místa v rámci
České Republiky.
Nejvyšší soutěž házenkářů tak ponese již od tohoto kola
nové jméno – ZUBR extraliga házené. To sebou přináší samozřejmě i nové logo,
které si můžete prohlédnout na konci článku. Zároveň se logo pivovaru objeví na
drezech všech hráčů extraligových klubů. Součástí partnerství mezi pivovarem
ZUBR a ČSH, resp.extraligou budou i různé soutěže, které budou probíhat při
všech zápasech extraligy až do konce tohoto roku, a ze kterých si budou moci
diváci odnést věcné ceny. Zároveň na fanoušky čeká další příjemné překvapení,
při prvních domácích zápasech všech týmů extraligy dostane prvních 300 diváků
pivo Zubr zdarma. Již dnes se na něj tedy mohou těšit příznivci v Hustopečích a
postupně se dostane na všechny zbývající pořádající kluby.
Pro házenkářské příznivce se chystají další akce, mezi které budou patřit promoakce pivovaru ve vybraných halách, televizní soutěže, internetové ankety apod.
[Zpět]